petek, 24. februar 2023

Tri, štiri, zdaj!

Začel se je žabji ultra maraton. V številnosti kot vsako leto prevladujejo krastače (Bufo bufo), vendar prve so na štartno linijo prispele sekulje (Rana temporaria), sledile pa so rosnice (Rana dalmatina). Opa, na progi se je pojavila ovira, kaj pa sedaj?

Foto: Katja Konc
Rosnica na ograji razmišlja, kako preiti čez oviro na progi.

"Prihajajo luči, bolje da mirujem, da me ne opazijo."
 
Foto: Katja Konc
Samček krastače se postavi v pozo, da izgleda večji.

"Hm, morda prihaja samica ali nevarnost, bolje da izgledam super mišičasto. 
Ej, kaj pa je zdaj to, tako sem velik, pa se me očitno ljudje ne bojijo, kar prijeli so me."
 
Foto: Meta Valenčič
Samčki krastače na "letalu".

"Moram ven. Dobro, da telovadim, da imam šanso priti ven." #NeverSkipLegDay
 
Foto: Katja Konc
Samčki krastače na "letalu".

"Plačali smo za privatno letalo, ne pa za najnižji razred, preveč konkurence v enem "letalu"."

Foto: Katja Konc
Pristanek "letala".
 
"Poglej, v pravo smer smo prišli, čez tisto zeleno oviro. Super!"
 
Foto: Katja Konc
Cilj na vidiku.
 
"Tri, štiri, zdaj! Kdo bo prvi na cilju?"
 
 
 
"Ej, fantje, jaz sem pa našel samico in privatno letalo, kaj pa to, ste ljubosumni?"
https://cdn.discordapp.com/attachments/688440848374825009/1078630038993387540/IMG_20230223_195437.jpg
Foto: Katja Konc
Samčki krastače se samic močno oprimejo v tako imenovanem ljubezenskem prijemu ali "ampleksusu". Včasih malo zgrešijo vrsto :)




Ni komentarjev:

Sofinanciranje


Projekt je izveden s finančno pomočjo Mestne občine Ljubljana

 https://www.ljubljana.si/

Akcijo podpirajo tudi: